PRODUKTY FIZYCZNE
- Realizacja zamówień produktów fizycznych następuje poprzez wysyłkę zakupionych produktów na adres podany przez Kupującego.
- Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 3 dni, chyba, że co innego wynika z opisu produktu w Sklepie. Inny termin realizacji zamówienia może wynikać z terminów świątecznych oraz innych nieprzewidzianych wydarzeń.
- Zrealizowane zamówienie to zamówienie, które zostało nadane przez Sprzedającego do wysyłki.
- Przesyłka powinna być dostarczona do Klienta w terminie wynikającym z sposobu wybranej formy dostawy.
Formy dostawy:
Dostawa przesyłek krajowych realizowana jest za pośrednictwem usługi biznesowej
-
- Poczty Polskiej Kurier48 (15 PLN).
- Inpost:
- Kurier (14,99 PLN)
- Paczkomat (11,99 PLN).
PRODUKTY ELEKTRONICZNE
- W przypadku Produktów np. kursów online wysyłka Produktu do pobrania lub dostęp do danego kursu online czy webinaru następuje zazwyczaj niezwłocznie po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności, chyba że inaczej zaznaczono w opisie danego Produktu (szczególnie w przypadku przedsprzedaży danego Produktu). Dostęp może też być udzielany cyklicznie, zgodnie z programem kursu i terminami wskazanymi w opisie kursu czy innego Produktu. Dostawa zamówionych Produktów odbywa się nieodpłatnie, w ramach usługi utrzymania Konta Klienta.
SZKOLENIA, KONSULTACJE, USŁUGI INDYWIDUALNE
- W przypadku konsultacji, szkoleń, czy innych usług indywidualnych, które zamówił Klient, a które są dostępne w Sklepie – realizacja usługi nastąpi w terminie indywidualnie uzgodnionym przez strony, w terminie wybranym przez Klienta lub w terminie wskazanym w opisie danego Produktu.
DOSTAWY KART PODARUNKOWYCH – KOSZT, FORMY I TERMINY
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod wskazany w Formularzu Zamówienia adres wysyłki lub adres e-mail.
- Sklep realizuje sprzedaż Kart Podarunkowych w formie przesyłki elektronicznej.
- Wysyłka Karty Podarunkowej następuje zazwyczaj niezwłocznie po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności.
- Dostawa zamówionych Karty Podarunkowej odbywa się nieodpłatnie, w ramach usługi utrzymania Konta Klienta.
- Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.
DOSTĘPNE FORMY PŁATNOŚCI
- Ceny Produktów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto i zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne (w tym podatek VAT).
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów prezentowanych w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów, przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu.
- Czas trwania każdej promocji jest ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
- Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:
- przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy za pośrednictwem systemu Tpay – na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać co najmniej numer Zamówienia. Produkt zostanie wysłany po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowych Sprzedawcy;W przypadku płatności elektronicznych produkt zostanie wysłany po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowym Sprzedawcy.
- Do każdego Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały podane dane firmy) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie, na co Klient niniejszym wyraża zgodę.
- Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.